Bestilling

Når vil bestillingen min bli sendt?

Alle smykker håndlages på bestilling og sendes innen 48 timer (mandag til fredag).

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse

Sjekk gjerne søppelposten din først – noen ganger havner bekreftelsen der. Hvis du fortsatt ikke finner den, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg!

📧 hei@emistudio.no

Kan jeg bytte adresse eller annen informasjon på bestillingen min?

Ja, det går fint så lenge pakken ikke er sendt. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å oppdatere informasjonen.

Jeg har ikke mottatt bestillingen min.

Levering tar vanligvis 2–3 virkedager etter at pakken er sendt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid. Vi anbefaler å sjekke sporingslinken du har fått for oppdatert status på leveringen.

Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?

Du kan betale med Klarna, Apple Pay, eller Visa/Mastercard.

Levering

Hvor lang tid tar det å motta smykkene mine?

Alle smykker håndlages på bestilling og sendes innen 48 timer (mandag til fredag). Når bestillingen er sendt, får du en bekreftelse på e-post med sporingslink. Vi sender med Posten/Bring, som vanligvis bruker 2–3 virkedager på leveringen.

Hva er fraktkostnadene?

Pakke med Posten koster 29 kr og inkluderer sporing.
Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger over 599 kr.

Må jeg betale toll?

Vi sender alle smykkene fra vårt studio i Asker, så du slipper toll, yay!

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt, får du en e-post med en sporingslink. Den kan du bruke for å følge pakken underveis.

Bestillingen min har ikke blitt levert

Det kan være flere grunner til forsinkelse, for eksempel fraktforsinkelser eller feil med leveringsadressen. Vi anbefaler at du sjekker sporingslinken du fikk på e-post for oppdatert informasjon om leveringen.

Hvis du ikke finner svar der, eller har spørsmål, kan du kontakte oss på:

📧 hei@emistudio.no

Hvilke fraktalternativer kan jeg velge mellom?

Vi leverer med pakke i postkassen via Posten.

Jeg har fått bestillingen min, men det mangler et smykke

Kontakt oss på mail så hjelper vi deg:

📧 hei@emistudio.no

Smykkene

Hvordan finner jeg riktig størrelse på armbåndet?

Mål håndleddet ditt med et målebånd eller en tråd. Hvis du er usikker mellom to størrelser, anbefaler vi å velge den største. Trenger du en annen størrelse, er det bare å ta kontakt med oss.

Hva er smykkene våre laget av?

Perlesmykkene våre er laget av glassperler, naturlige ferskvannsperler og andre nøye utvalgte perler av høy kvalitet.

Låsen er belagt med 18 karat gull ved hjelp av PVD-teknologi.

PVD (Physical Vapor Deposition) gir et slitesterkt og langvarig belegg som holder påfargen lenge. Den er også mer motstandsdyktig mot riper, hypoallergenisk og et mer miljøvennlig alternativ til tradisjonell gullforgylling.

Er smykkene trygge for sensitiv hud?

Ja, alle smykkene våre er laget med allergivennlige materialer som er trygt for sensitiv hud og fritt for nikkel.

Er smykkene gullbelagt?

Låsene på smykkene våre er belagt med 18 karat gull og beskyttet med PVD – en slitesterk metode som gir ekstra holdbarhet.

Hvordan tar jeg best vare på smykkene mine?

For å holde smykkene fine lengst mulig, anbefaler vi å unngå kontakt med vann, parfyme og sterke kjemikalier. Rengjør dem forsiktig med en myk, tørr klut, og oppbevar smykkene trygt i smykkeboksen du fikk med.

Kan jeg dusje eller bade med smykkene på?

For at smykkene dine skal holde seg fine lengst mulig, anbefaler vi å ta dem av når du dusjer, bader eller svømmer i klor- eller saltvann. En enkel huskeregel er at smykkene bør være det siste du tar på deg før du går ut, og det første du tar av når du kommer hjem.

Har dere garanti på smykkene deres?

Ja, vi gir 2 års garanti på alle smykkene våre. Garantien dekker produksjons- og materialfeil, men vanlig slitasje eller skader som skyldes uhell, dekkes ikke.

Hvor er smykkene laget?

Alle smykkene våre blir håndlaget av oss her i vårt eget studio i Asker.

Retur

Jeg vil returnere en vare. Hvordan gjør jeg det?

For å returnere en vare, kan du finne all informasjon og veiledning på vår returside.

Hvis du har spørsmål, er det bare å ta kontakt med oss!

Må jeg betale for returfrakt?

Ja, returkostnadene må du dekke selv. Vi anbefaler at du bruker sporbar frakt, så du er sikker på at pakken kommer frem. Ved reklamasjon dekker vi fraktkostnadene.

Hvor lang tid tar det før jeg får refundert beløpet etter at jeg har returnert varen?

Når vi har mottatt varen din, behandler vi refusjonen innen 7 dager. Beløpet blir tilbakeført til den opprinnelige betalingsmetoden innen 10 virkedager, og du vil få en bekreftelse på e-post når det er gjort.

Hvor lang tid har jeg på å returnere varen?

Du har 14 dager fra du mottar varen til å returnere den. Husk at varen må være i samme stand som da du fikk den, for at vi skal kunne godta returen.

Kan jeg bytte varen i stedet for å returnere?

Ja, vi tilbyr direkte bytting! Du dekker returfrakten til oss, og vi sender den nye varen til deg uten ekstra kostnad. Ta kontakt på e-post, så hjelper vi deg!